Salesforce Consultant Obowi±zki: Pełnienie roli eksperta merytorycznego (SME) podczas rozmów przed-sprzedażowych i analiz wstępnych Zbieranie wymagań klienta poprzez wywiady, analizę dokumentacji, sesje whiteboardingowe itp. Pomoc klientom w definiowaniu celów i zakresu projektów wdrożeniowych CRM Tworzenie artefaktów analitycznych: przypadki użycia, schematy przepływu, wireframes, diagramy UML, BPMN Koordynowanie i monitorowanie realizacji projektu na podstawie wymagań biznesowych i analizy systemu Konfiguracja deklaratywna: tworzenie Flowów, procesów zatwierdzania, reguł walidacyjnych, raportów i dashboardów Przygotowywanie i prezentowanie demonstracji produktów kluczowym interesariuszom Wdrażanie klientów, prowadzenie szkoleń i promowanie najlepszych praktyk w fazie uruchamiania systemu Stałe doskonalenie procesów konsultingowych i wdrożeniowych w firmie Wymagania: Minimum 3 lata do¶wiadczenia z Salesforce i znajomo¶ć pełnego cyklu życia oprogra-mowania Umiejętno¶ć przekładania koncepcji biznesowych na praktyczne rozwi±zania wdrożeniowe Do¶wiadczenie w administracji Salesforce i praca w roli konsultanta Salesforce Znajomo¶ć pakietu Salesforce: Sales Cloud, Service Cloud, Experience Cloud, AppExchange Preferowane certyfikaty Salesforce: Administrator, Consultant (Sales/Service/Marketing/Experience Cloud), AI Associate/Specialist Umiejętno¶ć rozwi±zywania problemów i poprawy procesów biznesowych za pomoc± Salesforce Wysokie umiejętno¶ci prezentacyjne, komunikacyjne oraz